Advertising in America : the consumer view / Raymond A. Bauer and Stephen A. Greyser ; in collaboration with Donald L. Kanter and William M. Weilbacher ; with the assistance of Alice E. Courtney and Christopher Gale
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Boston : Division of Research, Graduate School of Business Administration, Harvard University |
出版年 | 1968 |
形態 | xxvi, 473 p. ; 21 cm |
著者標目 | Bauer, Raymond Augustine, 1916- Greyser, Stephen A. Kanter, Donald Lucky, 1925- Weilbacher, William M. American Association of Advertising Agencies Harvard University. Graduate School of Business Administration. Division of Research |
件 名 | Advertising -- Psychological aspects
全ての件名で検索
Consumers -- United States 全ての件名で検索 |
分 類 | NDC:674.0253 DDC:659.1/01/9 LCC:HF5822 |
書誌ID | LT00158548 |
所蔵情報を非表示
状 態 | 巻 次 | 所 在 | 請求記号 | 資料番号 | ISBN | 刷 年 | コメント | 利用注記 | 予約・取寄 | お薦めの本 | 自動書庫 | 付録注記 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
中央自動書庫 | 674.0253/B28/1 | 0101962110108 |
|
|
|
|
|
|
書誌詳細を非表示
本文言語 | 英語 |
---|---|
一般注記 | "A report and interpretation of the American Association of Advertising Agencies' study on the consumer judgment of advertising" Bibliographical footnotes |
NCID | BA07738266 |
類似資料
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:36回
※2020年8月以降