Wine positioning : a handbook with 30 case studies of wine brands and wine regions in the world / Pierre Mora
(Management for professionals)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Cham : Springer |
出版年 | c2016 |
形態 | xii, 219 p. : ill. ; 25 cm |
著者標目 | *Mora, Pierre, 1955- |
件 名 | LCSH:Advertising -- Wine
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分 類 | NDC9:588.55 DC23:659.1964122 |
書誌ID | LT00977510 |
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状 態 | 巻 次 | 所 在 | 請求記号 | 資料番号 | ISBN | 刷 年 | コメント | 利用注記 | 予約・取寄 | お薦めの本 | 自動書庫 | 付録注記 |
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: [hardback] | 中央自動書庫 | 588.55/MO41/2 | 2000000339954 | 9783319244792 |
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本文言語 | 英語 |
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一般注記 | Includes bibliographical references and index |
NCID | BB20393643 |
巻冊次 | : [hardback] ; ISBN:9783319244792 |
目次/あらすじ