Wine and tourism : a strategic segment for sustainable economic development / Marta Peris-Ortiz, María de la Cruz Del Río Rama, Carlos Rueda-Armengot, editors
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Cham : Springer |
出版年 | c2016 |
形態 | xii, 279 p. : ill. (some col.) ; 25 cm |
著者標目 | Peris-Ortiz, Marta Del Río Rama, María de la Cruz Rueda-Armengot, Carlos |
件 名 | LCSH:Wine and wine making -- Economic aspects
全ての件名で検索
LCSH:Wine tourism -- Economic aspects 全ての件名で検索 |
分 類 | NDC9:588.55 NDC9:689 DC23:338.4764122 |
書誌ID | LT00960760 |
所蔵情報を非表示
状 態 | 巻 次 | 所 在 | 請求記号 | 資料番号 | ISBN | 刷 年 | コメント | 利用注記 | 予約・取寄 | お薦めの本 | 自動書庫 | 付録注記 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
: [hardback] | 中央自動書庫 | 588.55/P42/1 | 2000000323676 | 9783319188560 |
|
|
|
|
|
|||
: [hardback] | 中央自動書庫 | 588.55/P42/1 | 2000000339953 | 9783319188560 |
|
|
|
|
|
書誌詳細を非表示
本文言語 | 英語 |
---|---|
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
NCID | BB20283973 |
巻冊次 | : [hardback] ; ISBN:9783319188560 |
目次/あらすじ