この文献を取り寄せる

このページのリンク

On becoming an effective teacher : person-centered teaching, psychology, philosophy, and dialogues with Carl R. Rogers and Harold Lyon / Carl R. Rogers, Harold C. Lyon, Jr. and Reinhard Tausch

データ種別 図書
出版者 Abingdon, Oxon : Routledge
出版年 2014
形態 xxxiv, 251 p. : ill., ports. ; 24 cm
著者標目 *Rogers, Carl R. (Carl Ransom), 1902-
Lyon, Harold C., Jr.
Tausch, Reinhard, 1921-
件 名 LCSH:Teaching -- Philosophy  全ての件名で検索
LCSH:Effective teaching
LCSH:Student-centered learning
LCSH:Rogers, Carl R. (Carl Ransom), 1902-1987 -- Interviews  全ての件名で検索
FREE:EDUCATION / General bisacsh
FREE:EDUCATION / Educational Psychology bisacsh
FREE:EDUCATION / Philosophy & Social Aspects bisacsh
分 類 NDC9:371.1
NDC9:146.8
LCC:LB1025.3
DC23:371.102
書誌ID LT00954546

所蔵情報を非表示

: pbk 中央自動書庫 371.1/R62-1/1 2000000314381 9780415816984




書誌詳細を非表示

本文言語 英語
一般注記 "Empathy Caring Genuineness A Prescription Against Violence and Catalyst for Achievement"--Cover
Bibliography: p. [193]-233
Includes index
NCID BB14289454
巻冊次 : pbk ; ISBN:9780415816984
目次/あらすじ

 類似資料