Advertising as a business force / Paul Cherington
(The Development of modern advertising / edited and introduced by Morgen Witzel ; v. 5)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | London : Thoemmes Press |
出版年 | 2002 |
形態 | xv, 569 p. : ill. ; 23 cm |
別書名 | 原タイトル:Advertising as a business force : a compilation of experience records / by Paul Terry Cherington |
著者標目 | Witzel, Morgen Cherington, Paul Terry |
分 類 | NDC9:674 |
書誌ID | LT00678488 |
所蔵情報を非表示
状 態 | 巻 次 | 所 在 | 請求記号 | 資料番号 | ISBN | 刷 年 | コメント | 利用注記 | 予約・取寄 | お薦めの本 | 自動書庫 | 付録注記 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
中央自動書庫 | 674/W79-1/1-5 | 0113290200100 | 9781855069831 |
|
|
|
|
|
書誌詳細を非表示
本文言語 | 英語 |
---|---|
一般注記 | Originally published: [Garden City, N.Y.] : Doubleday, Page & Co. for the Associated advertising clubs of America, 1913 Includes index |
巻冊次 | ISBN:1855069830 |
目次/あらすじ