The theory and practice of advertising / Walter Dill Scott
(The Development of modern advertising / edited and introduced by Morgen Witzel ; v. 4)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | London : Thoemmes Press |
出版年 | 2002 |
形態 | xii, 240 p. : ill. ; 23 cm |
別書名 | 原タイトル:The theory and practice of advertising : a simple exposition of the principles of psychology in their relation to successful advertising |
著者標目 | Witzel, Morgen Scott, Walter Dill |
分 類 | NDC9:674 |
書誌ID | LT00678479 |
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状 態 | 巻 次 | 所 在 | 請求記号 | 資料番号 | ISBN | 刷 年 | コメント | 利用注記 | 予約・取寄 | お薦めの本 | 自動書庫 | 付録注記 |
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中央自動書庫 | 674/W79-1/1-4 | 0113290190100 | 9781855069831 |
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本文言語 | 英語 |
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一般注記 | Reprint. Originally published: Boston : Small Maynard, 1913 Includes index |
巻冊次 | ISBN:1855069830 |
目次/あらすじ