Experience curves : evidence, empirical issues, and applications / by David B. Montgomery and George S. Day
(Research program / Marketing Science Institute)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute |
出版年 | 1985 |
形態 | 32 p. ; 28 cm |
著者標目 | Montgomery, David B. Day, George S. Marketing Science Institute |
分 類 | NDC:675.2 |
書誌ID | LT00446413 |
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状 態 | 巻 次 | 所 在 | 請求記号 | 資料番号 | ISBN | 刷 年 | コメント | 利用注記 | 予約・取寄 | お薦めの本 | 自動書庫 | 付録注記 |
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中央自動書庫 | 675.2/MA52-1/1-234 | 0107340920101 |
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本文言語 | 英語 |
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一般注記 | Also in "Strategic management and marketing / editors, David M. Gardner and Howard Thomas. J. Wiley, Chichester and New York, 1984" |