Organizational buying behavior / edited by Thomas V. Bonoma & Gerald Zaltman
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Chicago : American Marketing Association |
出版年 | c1978 |
形態 | iii, 159 p. ; 23 cm |
著者標目 | Bonoma, Thomas V. Zaltman, Gerald |
件 名 | Purchasing -- Congresses
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Industrial procurement -- Congress 全ての件名で検索 Organizational behavior -- Congress 全ての件名で検索 |
分 類 | NDC:673.2 |
書誌ID | LT00158009 |
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状 態 | 巻 次 | 所 在 | 請求記号 | 資料番号 | ISBN | 刷 年 | コメント | 利用注記 | 予約・取寄 | お薦めの本 | 自動書庫 | 付録注記 |
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中央自動書庫 | 673.2/B64/1 | 0104799290109 | 9780877571063 |
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中央自動書庫 | 673.2/B64/1+2 | 0105019790108 | 9780877571063 |
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書誌詳細を非表示
本文言語 | 英語 |
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一般注記 | Papers of a workshop sponsored by the American Marketing Association and the Graduate School of Business, University of Pittsburgh and held at University of Pittsburgh, April, 1976 |
NCID | BA03633222 |
巻冊次 | ISBN:0877571066 |
目次/あらすじ