Teach students how to learn : strategies you can incorporate into any course to improve student metacognition, study skills, and motivation / Saundra Yancy McGuire with Stephanie McGuire ; foreword by Thomas A. Angelo
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Sterling : Stylus Pub. |
出版年 | 2015 |
形態 | xx, 237 p. : ill. ; 23 cm |
著者標目 | *McGuire, Saundra Yancy author McGuire, Stephanie author Angelo, Thomas A., 1954- |
件 名 | LCSH:Effective teaching LCSH:Learning -- Study and teaching 全ての件名で検索 LCSH:Study skills -- Study and teaching 全ての件名で検索 LCSH:Motivation in education |
分 類 | NDC9:377.15 NDC9:375.1 LCC:LB1025.3 |
書誌ID | LT01005484 |
所蔵情報を非表示
状 態 | 巻 次 | 所 在 | 請求記号 | 資料番号 | ISBN | 刷 年 | コメント | 利用注記 | 予約・取寄 | お薦めの本 | 自動書庫 | 付録注記 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
: pbk | 中央自動書庫 | 377.15/MA15/1 | 2000000375979 | 9781620363164 |
|
|
|
|
|
書誌詳細を非表示
本文言語 | 英語 |
---|---|
一般注記 | "Copublished in association with Nisod" Includes bibliographical references (p. 215-219) and index |
NCID | BB23154660 |
巻冊次 | : pbk ; ISBN:9781620363164 |
目次/あらすじ
類似資料
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:4回
※2020年8月以降