Relationship marketing / edited by John Egan and Michael J. Harker
(Sage library in business and management)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | London : Sage Pub. |
出版年 | 2005 |
形態 | v. : ill. ; 24 cm |
著者標目 | Egan, John, 1952- Harker, Michael J. |
件 名 | LCSH:Relationship marketing |
分 類 | NDC9:675 DC22:658.812 |
書誌ID | LT00710110 |
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状 態 | 巻 次 | 所 在 | 請求記号 | 資料番号 | ISBN | 刷 年 | コメント | 利用注記 | 予約・取寄 | お薦めの本 | 自動書庫 | 付録注記 |
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v. 1 | 中央自動書庫 | 675/E28/1-1 | 0113830890100 | 9781412908665 |
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v. 2 | 中央自動書庫 | 675/E28/1-2 | 0113830900100 | 9781412908665 |
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v. 3 | 中央自動書庫 | 675/E28/1-3 | 0113830910100 | 9781412908665 |
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書誌詳細を非表示
本文言語 | 英語 |
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内容注記 | Vol. 1. Shaking the foundations : the origins of relationship marketing Vol. 2. A broad church : conceptual and theoretical developments in relationship marketing Vol. 3. Paradigm or perspective : the future of relationship marketing |
一般注記 | Includes bibliographical references |
NCID | BA72271277 |
巻冊次 | v. 1 ; ISBN:1412908663 v. 2 ; ISBN:1412908663 v. 3 ; ISBN:1412908663 |
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