この文献を取り寄せる

このページのリンク

Predicting trends and building strategies for consumer engagement in retail environments / Giuseppe Granata, Andrea Moretta Tartaglione, Theodosios Tsiakis
(Advances in marketing, customer relationship management, and E-services (AMCRMES) book series)
(Premier reference source)

データ種別 図書
出版者 Hershey, Pa. : Business Science Reference/IGI Global
出版年 c2019
形態 xvi, 413 p. : ill. ; 29 cm
著者標目 Granata, Giuseppe, 1965-
Tartaglione, Andrea Moretta, 1971-
Tsiakis, Theodosios, 1978-
件 名 LCSH:Retail trade
LCSH:Consumer behavior
LCSH:Marketing research
分 類 NDC9:673.7
NDC9:675
LCC:HF5429
DC23:658.8/7
書誌ID LT01024853

所蔵情報を非表示

: hardcover 中央自動書庫 673.7/G77/1 2000000396058 9781522578567




書誌詳細を非表示

本文言語 英語
一般注記 Includes bibliographical references (p. 309-403) and index
巻冊次 : hardcover ; ISBN:9781522578567
目次/あらすじ

 類似資料