Predicting trends and building strategies for consumer engagement in retail environments / Giuseppe Granata, Andrea Moretta Tartaglione, Theodosios Tsiakis
(Advances in marketing, customer relationship management, and E-services (AMCRMES) book series)
(Premier reference source)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Hershey, Pa. : Business Science Reference/IGI Global |
出版年 | c2019 |
形態 | xvi, 413 p. : ill. ; 29 cm |
著者標目 | Granata, Giuseppe, 1965- Tartaglione, Andrea Moretta, 1971- Tsiakis, Theodosios, 1978- |
件 名 | LCSH:Retail trade LCSH:Consumer behavior LCSH:Marketing research |
分 類 | NDC9:673.7 NDC9:675 LCC:HF5429 DC23:658.8/7 |
書誌ID | LT01024853 |
所蔵情報を非表示
状 態 | 巻 次 | 所 在 | 請求記号 | 資料番号 | ISBN | 刷 年 | コメント | 利用注記 | 予約・取寄 | お薦めの本 | 自動書庫 | 付録注記 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
: hardcover | 中央自動書庫 | 673.7/G77/1 | 2000000396058 | 9781522578567 |
|
|
|
|
|
書誌詳細を非表示
本文言語 | 英語 |
---|---|
一般注記 | Includes bibliographical references (p. 309-403) and index |
巻冊次 | : hardcover ; ISBN:9781522578567 |
目次/あらすじ
類似資料
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:2回
※2020年8月以降