Branding and product design : an integrated perspective / Monika Hestad
(Gower applied business research)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Farnham : Gower |
出版年 | c2013 |
形態 | xv, 166 p. : ill. ; 25 cm |
著者標目 | *Hestad, Monika |
件 名 | LCSH:Brand name products LCSH:Product design LCSH:Branding (Marketing) |
分 類 | NDC9:675.3 NDC9:675 LCC:HF5415.1255 DC23:658.8/27 |
書誌ID | LT00928610 |
所蔵情報を非表示
状 態 | 巻 次 | 所 在 | 請求記号 | 資料番号 | ISBN | 刷 年 | コメント | 利用注記 | 予約・取寄 | お薦めの本 | 自動書庫 | 付録注記 |
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: hbk | 中央自動書庫 | 675.3/H53/1 | 2000000279226 | 9781409446262 |
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書誌詳細を非表示
本文言語 | 英語 |
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一般注記 | Includes bibliographical references(p. [151]-158) and index |
NCID | BB12419162 |
巻冊次 | : hbk ; ISBN:9781409446262 |
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