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The Economics of marketing / edited by Martin Carter, Mark Casson, and Vivek Suneja
(The International library of critical writings in economics ; 95)
(An Elgar reference collection)

データ種別 図書
出版者 Cheltenham : E. Elgar
出版年 c1998
形態 xxiv, 735 p. : ill. ; 25 cm
著者標目 Carter, Martin, 1951-
Casson, Mark, 1945-
Suneja, Vivek, 1963-
件 名 LCSH:Marketing
分 類 NDC:330.8
NDC:675.2
LCC:HF5415
DC21:380.1
書誌ID LT00558059

所蔵情報を非表示


中央自動書庫 330.8/I57-1/95 0111426300100 9781858987958





中央自動書庫 330.8/I57-1/95+2 0111432460100 9781858987958




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本文言語 英語
一般注記 Includes bibliographical references and index
NCID BA39487268
巻冊次 ISBN:1858987954
目次/あらすじ

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