Marketing apocalypse : eschatology, escapology and the illusion of the end / edited by Stephen Brown, Jim Bell and David Carson
(Routledge advances in management and business studies ; 2)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | London : Routledge |
出版年 | 1996 |
形態 | xvii, 291 p. : ill. (some col.) ; 25 cm |
著者標目 | Brown, Stephen, 1955- Bell, Jim, 1954- Carson, David, 1947- |
件 名 | LCSH:Marketing -- Forecasting
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分 類 | NDC:675.2 LCC:HF5415.122.M393 DC20:658.8 |
書誌ID | LT00517617 |
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状 態 | 巻 次 | 所 在 | 請求記号 | 資料番号 | ISBN | 刷 年 | コメント | 利用注記 | 予約・取寄 | お薦めの本 | 自動書庫 | 付録注記 |
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中央自動書庫 | 675.2/B77-4/2 | 0110850180100 | 9780415148221 |
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中央自動書庫 | 675.2/B77-4/2+2 | 0111048290100 | 9780415148221 |
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本文言語 | 英語 |
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一般注記 | Includes bibliographical references and indexes |
NCID | BA29834467 |
巻冊次 | ISBN:0415148227 |
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