Customer satisfaction evaluation : methods for measuring and implementing service quality / Evangelos Grigoroudis, Yannis Siskos
(International series in operations research & management science ; 139)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | New York : Springer |
出版年 | c2010 |
形態 | xii, 313 p. : ill. ; 25 cm |
著者標目 | *Grigoroudis, Evangelos Siskos, Yannis |
件 名 | LCSH:Consumer satisfaction -- Evaluation -- Statistical methods
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分 類 | NDC9:336.1 DC22:658.83015195 |
書誌ID | LT00801902 |
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状 態 | 巻 次 | 所 在 | 請求記号 | 資料番号 | ISBN | 刷 年 | コメント | 利用注記 | 予約・取寄 | お薦めの本 | 自動書庫 | 付録注記 |
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中央自動書庫 | 336.1/I57-7/1-139 | 2000000139500 | 9781441916396 |
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本文言語 | 英語 |
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一般注記 | Includes bibliographical references (p. [287]-309) and index |
巻冊次 | ISBN:9781441916396 |
目次/あらすじ