How people learn : brain, mind, experience, and school / Committee on Developments in the Science of Learning, John D. Bransford, Ann L. Brown, Rodney R. Cocking, editors ; with additional material from the Committee on Learning Research and Educational Practice, M. Suzanne Donovan, John D. Bransford, and James W. Pellegrino, editors ; Commission on Behavioral and Social Sciences and Education, National Research Council
データ種別 | 図書 |
---|---|
版 | Expanded ed |
出版者 | Washington, D.C. : National Academy Press |
出版年 | c2000 |
形態 | x, 374 p. : ill. ; 27 cm |
著者標目 | Bransford, John National Research Council (U.S.). Committee on Developments in the Science of Learning National Research Council (U.S.). Committee on Learning Research and Educational Practice |
件 名 | LCSH:Learning, Psychology of LCSH:Learning -- Social aspects 全ての件名で検索 |
分 類 | NDC9:141.3 |
書誌ID | LT00624218 |
所蔵情報を非表示
状 態 | 巻 次 | 所 在 | 請求記号 | 資料番号 | ISBN | 刷 年 | コメント | 利用注記 | 予約・取寄 | お薦めの本 | 自動書庫 | 付録注記 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
中央自動書庫 | 141.3/B71/1 | 0112430980100 | 9780309070362 |
|
|
|
|
|
書誌詳細を非表示
本文言語 | 英語 |
---|---|
一般注記 | Includes bibliographical references (p. 285-348) and index |
NCID | BA49393091 |
巻冊次 | ISBN:0309070368 |
目次/あらすじ
類似資料
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:2回
※2020年8月以降