International marketing : managerial issues, research, and opportunities / V.H. Kirpalani, ed.
(Proceedings series / American Marketing Association)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Chicago, Ill. : American Marketing Association |
出版年 | c1983 |
形態 | xv, 117 p. : ill. ; 23 cm |
著者標目 | Kirpalani, Vishnu H., 1928- Marketing Science Institute American Marketing Association International Marketing Workshop (1983 : Cambridge, Mass.) |
件 名 | Export marketing -- Congresses 全ての件名で検索 |
分 類 | NDC:675.2 |
書誌ID | LT00292801 |
所蔵情報を非表示
状 態 | 巻 次 | 所 在 | 請求記号 | 資料番号 | ISBN | 刷 年 | コメント | 利用注記 | 予約・取寄 | お薦めの本 | 自動書庫 | 付録注記 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
中央自動書庫 | 675.2/KI54-1/3 | 0108197180104 | 9780877571643 |
|
|
|
|
|
書誌詳細を非表示
本文言語 | 英語 |
---|---|
一般注記 | "Proceedings from a workshop sponsored by the Marketing Science Institute and the American Marketing Association." "International Marketing Workshop"--p. viii Includes bibliographical references |
NCID | BA07415008 |
巻冊次 | ISBN:0877571643 |
目次/あらすじ
類似資料
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:2回
※2020年8月以降