The four steps to the epiphany : successful strategies for products that win / Steve Blank
データ種別 | 図書 |
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版 | 5th ed |
出版者 | Hoboken, N.J. : J. Wiley |
出版年 | c2020 |
形態 | x, 370 p. : ill. ; 25 cm |
別書名 | 異なりアクセスタイトル:4 steps to the epiphany |
著者標目 | *Blank, Steven Gary |
件 名 | LCSH:Entrepreneurship LCSH:New products LCSH:Relationship marketing LCSH:Business planning |
分 類 | NDC9:335 LCC:HB615 |
書誌ID | LT01041177 |
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状 態 | 巻 次 | 所 在 | 請求記号 | 資料番号 | ISBN | 刷 年 | コメント | 利用注記 | 予約・取寄 | お薦めの本 | 自動書庫 | 付録注記 |
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: hardcover | 中央自動書庫 | 335/B54-1/1 | 2000000411572 | 9781119690351 |
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本文言語 | 英語 |
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一般注記 | "The four steps to the epiphany, fifth edition was originally published by K & S Ranch Publishing Inc., K & S Ranch Publishing Division in 2013."--T.p. verso Includes bibliographical references (p. 265-279) |
NCID | BC10115867 |
巻冊次 | : hardcover ; ISBN:9781119690351 |
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