Navigating the common good in teacher education policy : critical and international perspectives / edited by Nikola Hobbel & Barbara L. Bales
(Routledge research in international and comparative education)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | New York : Routledge |
出版年 | 2018 |
形態 | ix, 238 p. ; 24 cm |
著者標目 | Hobbel, Nikola Bales, Barbara L. |
件 名 | LCSH:Teachers -- Training of -- Government policy
全ての件名で検索
LCSH:Teachers -- Training of -- Cross-cultural studies 全ての件名で検索 LCSH:Education and state LCSH:Common good |
分 類 | NDC9:373.7 NDC9:374.3 LCC:LB1707 DC23:370.71/1 |
書誌ID | LT01035892 |
所蔵情報を非表示
状 態 | 巻 次 | 所 在 | 請求記号 | 資料番号 | ISBN | 刷 年 | コメント | 利用注記 | 予約・取寄 | お薦めの本 | 自動書庫 | 付録注記 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
: hbk | 中央自動書庫 | 373.7/H81/1 | 2000000372852 | 9780815369271 |
|
|
|
|
|
書誌詳細を非表示
本文言語 | 英語 |
---|---|
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
NCID | BB27952040 |
巻冊次 | : hbk ; ISBN:9780815369271 |
目次/あらすじ
類似資料
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:6回
※2020年8月以降