Digital disruption in marketing and communications : a strategic and organizational approach / Edoardo Magnotta
(Routledge studies in marketing ; 8)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Abingdon : Routledge |
出版年 | 2020 |
形態 | xiii, 229 p. : ill. ; 25 cm |
著者標目 | *Magnotta, Edoardo |
件 名 | LCSH:Marketing -- Management
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LCSH:Marketing -- Technological innovations 全ての件名で検索 LCSH:Strategic planning |
分 類 | NDC9:675 LCC:HF5415.13 DC23:658.8/02 |
書誌ID | LT01024523 |
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状 態 | 巻 次 | 所 在 | 請求記号 | 資料番号 | ISBN | 刷 年 | コメント | 利用注記 | 予約・取寄 | お薦めの本 | 自動書庫 | 付録注記 |
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中央自動書庫 | 675/MA29/1 | 2000000395638 | 9780367196295 |
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本文言語 | 英語 |
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一般注記 | Includes bibliographical references (p. [222]-226) and index |
巻冊次 | ISBN:9780367196295 ; XISBN:9780429203572 |
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