Management and marketing of wine tourism business : theory, practice, and cases / Marianna Sigala, Richard N.S. Robinson, editors
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Cham : Palgrave Macmillan |
出版年 | c2019 |
形態 | xxii, 388 p. : ill. ; 22 cm |
著者標目 | Sigala, Marianna Robinson, Richard N. S. |
件 名 | LCSH:Wine tourism -- Management
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LCSH:Wine tourism -- Marketing 全ての件名で検索 |
分 類 | NDC9:588.55 NDC9:689 DC23:338.4791 |
書誌ID | LT01022990 |
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状 態 | 巻 次 | 所 在 | 請求記号 | 資料番号 | ISBN | 刷 年 | コメント | 利用注記 | 予約・取寄 | お薦めの本 | 自動書庫 | 付録注記 |
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中央自動書庫 | 588.55/SI3/1 | 2000000393776 | 9783319754611 |
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本文言語 | 英語 |
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一般注記 | Includes bibliographical references and index |
NCID | BB28007153 |
巻冊次 | ISBN:9783319754611 |
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