The sustainable marketing concept in European SMEs : insights from the food & drink industry / edited by Edyta Rudawska
データ種別 | 図書 |
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版 | 1st ed |
出版者 | Bingley : Emerald |
出版年 | 2018 |
形態 | vi, 312 p. : ill. ; 24 cm |
別書名 | 異なりアクセスタイトル:The sustainable marketing concept in European SMEs : insights from the food and drink industry |
著者標目 | Rudawska, Edyta |
件 名 | LCSH:Food industry and trade -- Europe
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LCSH:Green marketing -- Europe 全ての件名で検索 LCSH:Small business -- Europe 全ての件名で検索 |
分 類 | NDC9:675 NDC9:611.3 NDC9:588.09 DC23:381.410688 |
書誌ID | LT01022247 |
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状 態 | 巻 次 | 所 在 | 請求記号 | 資料番号 | ISBN | 刷 年 | コメント | 利用注記 | 予約・取寄 | お薦めの本 | 自動書庫 | 付録注記 |
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中央自動書庫 | 675/R82/1 | 2000000392306 | 9781787540392 |
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本文言語 | 英語 |
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一般注記 | Includes bibliographical references and index |
NCID | BB29421839 |
巻冊次 | ISBN:9781787540392 |
目次/あらすじ
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