The co-creation edge : harnessing big data to transform sales and procurement for business innovation / Francis Gouillart, Bernard Quancard
データ種別 | 図書 |
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出版者 | New York : Palgrave Macmillan |
出版年 | c2016 |
形態 | vii, 186 p. : ill. ; 25 cm |
著者標目 | *Gouillart, Francis J. Quancard, Bernard |
件 名 | LCSH:Industrial management -- Statistical methods
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LCSH:Big data LCSH:Sales management LCSH:Industrial procurement |
分 類 | NDC9:336.17 DC23:658.4033 |
書誌ID | LT01004282 |
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状 態 | 巻 次 | 所 在 | 請求記号 | 資料番号 | ISBN | 刷 年 | コメント | 利用注記 | 予約・取寄 | お薦めの本 | 自動書庫 | 付録注記 |
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中央自動書庫 | 336.17/G73/1 | 2000000374428 | 9781137526755 |
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本文言語 | 英語 |
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NCID | BB26286453 |
巻冊次 | ISBN:9781137526755 |
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