Handbook of consumer behavior, tourism, and the internet / Juline E. Mills, Rob Law, editors
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | New York : Routledge |
出版年 | 2015 |
形態 | xvi, 314 p. : ill. ; 27 cm |
著者標目 | Mills, Juline E. Law, Rob |
件 名 | LCSH:Tourism -- Computer network resources -- Handbooks, manuals, etc
全ての件名で検索
LCSH:Tourism -- Handbooks, manuals, etc 全ての件名で検索 LCSH:Internet marketing -- Handbooks, manuals, etc 全ての件名で検索 |
分 類 | NDC9:689.3 LCC:G149.7 DC22:910/.68/8 |
書誌ID | LT00995902 |
所蔵情報を非表示
状 態 | 巻 次 | 所 在 | 請求記号 | 資料番号 | ISBN | 刷 年 | コメント | 利用注記 | 予約・取寄 | お薦めの本 | 自動書庫 | 付録注記 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
: hbk | 中央自動書庫 | 689.3/MI27/1 | 2000000320545 | 9781138834866 |
|
|
|
|
|
書誌詳細を非表示
本文言語 | 英語 |
---|---|
一般注記 | "Co-published simultaneously as Journal of travel & tourism marketing, volume 17, numbers 2/3, 2004." "First issued in hardback 2015"--T.p. veso "First published 2004 by The Haworth Hospitality Press., Published 2008 by Routledge"--T.p. verso Includes bibliographical references and index |
NCID | BB19994238 |
巻冊次 | : hbk ; ISBN:9781138834866 |
目次/あらすじ
類似資料
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:1回
※2020年8月以降