Handbook of marketing decision models / Berend Wierenga, Ralf van der Lans, editors
(International series in operations research & management science ; v. 254)
データ種別 | 図書 |
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版 | 2nd ed |
出版者 | Cham : Springer |
出版年 | c2017 |
形態 | xi, 598 p. : ill. (some col.) ; 25 cm |
著者標目 | Wierenga, B. Lans, Ralf van der |
件 名 | LCSH:Marketing -- Decision making -- Mathematical models 全ての件名で検索 |
分 類 | NDC9:336.1 DC23:658.802 DC:658.8 |
書誌ID | LT00993247 |
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状 態 | 巻 次 | 所 在 | 請求記号 | 資料番号 | ISBN | 刷 年 | コメント | 利用注記 | 予約・取寄 | お薦めの本 | 自動書庫 | 付録注記 |
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中央自動書庫 | 336.1/I57-7/1-254 | 2000000360506 | 9783319569390 |
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本文言語 | 英語 |
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一般注記 | Includes bibliographical references and indexes |
NCID | BB24432565 |
巻冊次 | ISBN:9783319569390 |
目次/あらすじ
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