Advances in national brand and private label marketing : Third International Conference, 2016 / Francisco J. Martínez-López, Juan Carlos Gázquez-Abad, Els Gijsbrecht, editors
(Springer proceedings in business and economics)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Cham : Springer |
出版年 | c2016 |
形態 | ix, 161 p. : ill. ; 24 cm |
著者標目 | Martínez-López, Francisco J. Gázquez Abad, Juan Carlos Gijsbrecht, Els National Brands and Private Label Marketing Conference (3rd : 2016) |
件 名 | LCSH:Brand name products -- Congresses
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分 類 | NDC9:675 DC23:658.827 |
書誌ID | LT00989089 |
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状 態 | 巻 次 | 所 在 | 請求記号 | 資料番号 | ISBN | 刷 年 | コメント | 利用注記 | 予約・取寄 | お薦めの本 | 自動書庫 | 付録注記 |
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中央自動書庫 | 675/MA53/2 | 2000000352978 | 9783319399454 |
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本文言語 | 英語 |
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一般注記 | Include bibliographical references |
巻冊次 | ISBN:9783319399454 |
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