Marketing modernism : between the two world wars / Catherine Turner
(Studies in print culture and the history of the book)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Amherst : University of Massachusetts Press |
出版年 | c2003 |
形態 | xiii, 256 p. : ill. ; 25 cm |
著者標目 | Turner, Catherine, 1968- |
件 名 | LCSH:Literature publishing -- United States -- History -- 20th century
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分 類 | NDC9:023.53 LCC:Z480.L58 DC21:070.5/0973/0904 |
書誌ID | LT00988532 |
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状 態 | 巻 次 | 所 在 | 請求記号 | 資料番号 | ISBN | 刷 年 | コメント | 利用注記 | 予約・取寄 | お薦めの本 | 自動書庫 | 付録注記 |
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中央自動書庫 | 023.53/TU7/1 | 2000000352383 | 9781558493766 |
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本文言語 | 英語 |
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一般注記 | Includes bibliographical references (p. 247-252) and index |
NCID | BA63482293 |
巻冊次 | ISBN:155849376X |
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