Brands and brand management : contemporary research perspectives / [edited by] Barbara Loken, Rohini Ahluwalia and Michael J. Houston
(Marketing and consumer psychology series / Curtis P. Haugtvedt, series editor)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | New York : Routledge, Taylor & Francis Group |
出版年 | c2010 |
形態 | xxviii, 311 p., [4] p. of plates : ill. (some col.) ; 24 cm |
著者標目 | Loken, Barbara Ahluwalia, Rohini, 1966- Houston, Michael J. |
件 名 | LCSH:Branding (Marketing) LCSH:Brand name products -- Management 全ての件名で検索 |
分 類 | NDC9:675 LCC:HF5415.1255 DC22:658.8/27 |
書誌ID | LT00921500 |
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状 態 | 巻 次 | 所 在 | 請求記号 | 資料番号 | ISBN | 刷 年 | コメント | 利用注記 | 予約・取寄 | お薦めの本 | 自動書庫 | 付録注記 |
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: hardcover | 中央自動書庫 | 675/L83/1 | 2000000266558 | 9781841697598 |
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本文言語 | 英語 |
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一般注記 | Includes bibliographical references and indexes |
NCID | BB02131758 |
巻冊次 | : hardcover ; ISBN:9781841697598 |
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