Developing new services : incorporating the voice of the customer into strategic service development / Caroline M. Fisher, James T. Schutta
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Milwaukee, Wis. : ASQ Quality Press |
出版年 | 2003 |
形態 | xvi, 216 p. : ill. ; 24 cm |
著者標目 | *Fisher, Caroline M., 1947- Schutta, James T., 1944- |
件 名 | LCSH:Customer services -- Management
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分 類 | NDC9:673.9 LCC:HF5415.5 DC21:658.8/12 |
書誌ID | LT00804861 |
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状 態 | 巻 次 | 所 在 | 請求記号 | 資料番号 | ISBN | 刷 年 | コメント | 利用注記 | 予約・取寄 | お薦めの本 | 自動書庫 | 付録注記 |
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: hbk | 中央自動書庫 | 673.9/F28-1/1 | 2000000141825 | 9780873895859 |
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本文言語 | 英語 |
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一般注記 | Includes bibliographical references and index |
巻冊次 | : hbk ; ISBN:0873895851 |
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