Sport, culture and advertising : identities, commodities and the politics of representation / edited by Steven J. Jackson and David L. Andrews
データ種別 | 図書 |
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出版者 | London : Routledge |
出版年 | 2005 |
形態 | xi, 274 p. ; 24 cm |
著者標目 | Jackson, Steven J., 1958- Andrews, David L., 1962- |
件 名 | LCSH:Sports -- Social aspects
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LCSH:Advertising -- Social aspects 全ての件名で検索 |
分 類 | NDC9:780.13 LCC:GV706.5 DC22:306.4/83 |
書誌ID | LT00742731 |
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状 態 | 巻 次 | 所 在 | 請求記号 | 資料番号 | ISBN | 刷 年 | コメント | 利用注記 | 予約・取寄 | お薦めの本 | 自動書庫 | 付録注記 |
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: hbk | スポーツ科学部分室開架 | 780.13/J11/1 | 2000000051921 | 9780415339919 | 2006 |
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本文言語 | 英語 |
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一般注記 | Includes bibliographical references and index |
NCID | BA70993791 |
巻冊次 | : hbk ; ISBN:041533991X |
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