The Economics of marketing / edited by Martin Carter, Mark Casson, and Vivek Suneja
(The International library of critical writings in economics ; 95)
(An Elgar reference collection)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Cheltenham : E. Elgar |
出版年 | c1998 |
形態 | xxiv, 735 p. : ill. ; 25 cm |
著者標目 | Carter, Martin, 1951- Casson, Mark, 1945- Suneja, Vivek, 1963- |
件 名 | LCSH:Marketing |
分 類 | NDC:330.8 NDC:675.2 LCC:HF5415 DC21:380.1 |
書誌ID | LT00558059 |
所蔵情報を非表示
状 態 | 巻 次 | 所 在 | 請求記号 | 資料番号 | ISBN | 刷 年 | コメント | 利用注記 | 予約・取寄 | お薦めの本 | 自動書庫 | 付録注記 |
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中央自動書庫 | 330.8/I57-1/95 | 0111426300100 | 9781858987958 |
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中央自動書庫 | 330.8/I57-1/95+2 | 0111432460100 | 9781858987958 |
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本文言語 | 英語 |
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一般注記 | Includes bibliographical references and index |
NCID | BA39487268 |
巻冊次 | ISBN:1858987954 |
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