Service management and marketing : managing the moments of truth in service competition / Christian Grönroos
(Issues in organization and management series)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Lexington : Lexington Books |
出版年 | c1990 |
形態 | xxii, 298 p. : ill. ; 25 cm |
著者標目 | *Grönroos, Christian, 1947- |
件 名 | LCSH:Service industries -- Marketing
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LCSH:Customer service |
分 類 | NDC:673.9 LCC:HD9980.5 DC20:658.8 |
書誌ID | LT00518034 |
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状 態 | 巻 次 | 所 在 | 請求記号 | 資料番号 | ISBN | 刷 年 | コメント | 利用注記 | 予約・取寄 | お薦めの本 | 自動書庫 | 付録注記 |
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中央自動書庫 | 673.9/G87/1 | 0110849020100 | 9780669200355 |
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書誌詳細を非表示
本文言語 | 英語 |
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一般注記 | Bibliography: p. [277]-291 Includes index |
NCID | BA10267805 |
巻冊次 | ISBN:0669200352 |
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