Paradigms and conventions : uncertainty, decision making, and entrepreneurship / Young Back Choi
(Economics, cognition, and society)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Ann Arbor, Mich. : University of Michigan Press |
出版年 | c1993 |
形態 | ix, 184 p. : ill. ; 24 cm |
著者標目 | Choi, Young Back, 1949- |
件 名 | FREE:Economics -- Psychological aspects
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FREE:Paradigms (Social sciences) FREE:Decision-making FREE:Consumer behavior FREE:Entrepreneurship |
分 類 | NDC:331 DDC:330/.01/9 LCC:HB74.P8 |
書誌ID | LT00452248 |
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状 態 | 巻 次 | 所 在 | 請求記号 | 資料番号 | ISBN | 刷 年 | コメント | 利用注記 | 予約・取寄 | お薦めの本 | 自動書庫 | 付録注記 |
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中央自動書庫 | 331/C53-1/1 | 0109714300109 | 9780472104222 |
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本文言語 | 英語 |
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一般注記 | Bibliography: p. 157-175 Includes indexes |
NCID | BA2056998X |
巻冊次 | ISBN:0472104225 |
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