Measuring simple preferences : an approach to blind, forced-choice product testing / by Bruce S. Buchanan and Donald G. Morrison
(Research program / Marketing Science Institute)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute |
出版年 | 1985 |
形態 | ii, 29 p. ; 28 cm |
著者標目 | Buchanan, Bruce S. Morrison, Donald G. Marketing Science Institute |
分 類 | NDC:675.2 |
書誌ID | LT00446435 |
所蔵情報を非表示
状 態 | 巻 次 | 所 在 | 請求記号 | 資料番号 | ISBN | 刷 年 | コメント | 利用注記 | 予約・取寄 | お薦めの本 | 自動書庫 | 付録注記 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
中央自動書庫 | 675.2/MA52-1/1-264 | 0107341280106 |
|
|
|
|
|
|
書誌詳細を非表示
本文言語 | 英語 |
---|