A review of current developments in the use of "attitude and activity" measures in consumer market research / by Thomas P. Hustad, Edgar A. Pessemier
(Research program / Marketing Science Institute)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute |
出版年 | 1971 |
形態 | v, 60 p. ; 28 cm |
著者標目 | Hustad, Thomas P. Pessemier, Edgar A. Marketing Science Institute |
分 類 | NDC:675.2 |
書誌ID | LT00445751 |
所蔵情報を非表示
状 態 | 巻 次 | 所 在 | 請求記号 | 資料番号 | ISBN | 刷 年 | コメント | 利用注記 | 予約・取寄 | お薦めの本 | 自動書庫 | 付録注記 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
中央自動書庫 | 675.2/MA52-1/1-165 | 010556440010X |
|
|
|
|
|
|
書誌詳細を非表示
本文言語 | 英語 |
---|