Behavioral research on personal selling : a review of some recent studies of interaction and influence processes in sales situations / by Harry L. Davis, Alvin J. Silk
(Research program / Marketing Science Institute)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Cambridge, Mass. : Marketing Science Institute |
出版年 | 1971 |
形態 | v, 38 p. ; 28 cm |
著者標目 | Davis, Harry L. Silk, Alvin J. Marketing Science Institute |
分 類 | NDC:675.2 |
書誌ID | LT00445398 |
所蔵情報を非表示
状 態 | 巻 次 | 所 在 | 請求記号 | 資料番号 | ISBN | 刷 年 | コメント | 利用注記 | 予約・取寄 | お薦めの本 | 自動書庫 | 付録注記 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
中央自動書庫 | 675.2/MA52-1/1-52 | 0105563270105 |
|
|
|
|
|
|
書誌詳細を非表示
本文言語 | 英語 |
---|