Retail and marketing channels : economic and marketing perspectives on producer-distributor relationships / edited by Luca Pellegrini and Srinivas K. Reddy
データ種別 | 図書 |
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出版者 | London : Routledge |
出版年 | 1989 |
形態 | xviii, 326 p. ; 23 cm |
著者標目 | Pellegrini, Luca Reddy, Srinivas K. Università commerciale Luigi Bocconi. Centro di studi sul commercio New York University. Dept. of Marketing International Conference on Distribution (4th : 1987 : Luigi Bocconi University, Milan) |
件 名 | Marketing channels -- Congresses
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Retail trade -- Congresses 全ての件名で検索 |
分 類 | NDC:675.2 DDC:658.8/4 LCC:HF5415.129 |
書誌ID | LT00299650 |
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状 態 | 巻 次 | 所 在 | 請求記号 | 資料番号 | ISBN | 刷 年 | コメント | 利用注記 | 予約・取寄 | お薦めの本 | 自動書庫 | 付録注記 |
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中央自動書庫 | 675.2/P36/2 | 0108276360105 | 9780415032186 |
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中央自動書庫 | 675.2/P36/2+2 | 0108276800105 | 9780415032186 |
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本文言語 | 英語 |
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一般注記 | Selected papers from the Fourth International Conference on Distribution, held at Luigi Bocconi University, Milan, July 3-4, 1987, organized by the Centro di studi sul commercio and the Dept. of Marketing of New York University Includes bibliographical references and index |
NCID | BA07686752 |
巻冊次 | ISBN:0415032180 |
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