Creative product development : a marketing approach to new product innovation and revitalisation / Bryan Andrews
(Professional perspectives in marketing)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | London : Longmans, Green |
出版年 | 1975 |
形態 | 281 p. : ill. ; 21 cm |
著者標目 | *Andrews, Bryan F. |
件 名 | LCSH:Product management LCSH:New products LCSH:Marketing |
分 類 | NDC:675.2 DDC:658.5/75 LCC:HF5415.15 |
書誌ID | LT00208447 |
所蔵情報を非表示
状 態 | 巻 次 | 所 在 | 請求記号 | 資料番号 | ISBN | 刷 年 | コメント | 利用注記 | 予約・取寄 | お薦めの本 | 自動書庫 | 付録注記 |
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中央自動書庫 | 675.2/A48/1 | 0103529770107 | 9780582450431 |
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本文言語 | 英語 |
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一般注記 | Includes bibliographical references and index |
NCID | BA13003887 |
巻冊次 | ISBN:0582450438 |
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