Motivation in advertising : motives that make people buy / by Pierre Martineau
(McGraw-Hill series in marketing and advertising)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | New York : McGraw-Hill |
出版年 | 1957 |
形態 | xi, 210 p., [12] p. of plates : ill. ; 24 cm |
著者標目 | Martineau, Pierre, 1905-1964 |
件 名 | LCSH:Advertising -- Psychological aspects 全ての件名で検索 |
分 類 | NDC:674.014 DDC:659.10115 LCC:HF5822 |
書誌ID | LT00204349 |
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状 態 | 巻 次 | 所 在 | 請求記号 | 資料番号 | ISBN | 刷 年 | コメント | 利用注記 | 予約・取寄 | お薦めの本 | 自動書庫 | 付録注記 |
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中央自動書庫 | 674.014/MA53/1 | 0101301260109 |
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中央自動書庫 | 674.014/MA53/1+2 | 0102594330107 |
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本文言語 | 英語 |
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一般注記 | Bibliography: p. 203-206 Includes index |
NCID | BA07206427 |
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