Marketing communications : decision-making as a process of interaction between buyer and seller / by Edgar Crane
(The Wiley marketing series)
データ種別 | 図書 |
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版 | 2nd ed |
出版者 | New York : J. Wiley |
出版年 | c1972 |
形態 | 499 p. : ill. ; 26 cm |
著者標目 | Crane, Edgar |
件 名 | LCSH:Decision-making in marketing LCSH:Advertising |
分 類 | NDC:675.2 DDC:659.1/01/9 LCC:HF5415 |
書誌ID | LT00201438 |
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状 態 | 巻 次 | 所 在 | 請求記号 | 資料番号 | ISBN | 刷 年 | コメント | 利用注記 | 予約・取寄 | お薦めの本 | 自動書庫 | 付録注記 |
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中央自動書庫 | 675.2/C91/1 | 0102881910105 | 9780471184010 |
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本文言語 | 英語 |
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一般注記 | Bibliography: p. 471-490 |
NCID | BA03841081 |
巻冊次 | ISBN:0471184012 |
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