Markets and marketing / edited by Stuart Plattner
(Monographs in economic anthropology ; no. 4)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Lanham : University Press of America |
出版年 | c1985 |
形態 | xx, 418 p. : maps ; 23 cm |
著者標目 | Plattner, Stuart Society for Economic Anthropology |
件 名 | Economic anthropology -- Congresses
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分 類 | NDC:675.2 DDC:306/.3 LCC:GN448 |
書誌ID | LT00195406 |
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状 態 | 巻 次 | 所 在 | 請求記号 | 資料番号 | ISBN | 刷 年 | コメント | 利用注記 | 予約・取寄 | お薦めの本 | 自動書庫 | 付録注記 |
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中央自動書庫 | 675.2/P71/1 | 0106902290104 | 9780819146045 |
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本文言語 | 英語 |
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一般注記 | "The papers in this volume were presented on April 6 & 7, 1984 at the fourth annual meeting of the Society for Economic Anthropology"--P. iii Bibliography: p. 411-416 |
NCID | BA01436821 |
巻冊次 | ISBN:0819146048 |
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