Communication by design : a study in corporate identity / James Pilditch
(McGraw-Hill European series in management and marketing)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | London : McGraw-Hill |
出版年 | 1970 |
形態 | ix, 194 p. : ill. (part col.) ; 26 cm |
著者標目 | Pilditch, James |
件 名 | Trademarks Signs and symbols |
分 類 | NDC:757 DDC:659.13/027/5 LCC:T325 |
書誌ID | LT00193032 |
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状 態 | 巻 次 | 所 在 | 請求記号 | 資料番号 | ISBN | 刷 年 | コメント | 利用注記 | 予約・取寄 | お薦めの本 | 自動書庫 | 付録注記 |
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中央自動書庫 | 757/P65/1 | 0102835230105 | 9780070942141 |
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本文言語 | 英語 |
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一般注記 | Includes bibliographical references |
NCID | BA14321720 |
巻冊次 | ISBN:0070942145 |
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