The theory of advertising : a simple exposition of the principles of psychology in their relation to successful advertising / by Walter Dill Scott
(The Evolution of management thought ; no. 39)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Osaka : T.M.C. Press |
出版年 | [1984] |
形態 | xii, 240 p. : ill. ; 23 cm |
著者標目 | Scott, Walter Dill, 1869-1955 |
件 名 | FREE:Advertising -- Psychological aspects 全ての件名で検索 |
分 類 | NDC:336 NDC:674 DDC:659.1/019 LCC:HF5822 |
書誌ID | LT00183240 |
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状 態 | 巻 次 | 所 在 | 請求記号 | 資料番号 | ISBN | 刷 年 | コメント | 利用注記 | 予約・取寄 | お薦めの本 | 自動書庫 | 付録注記 |
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中央自動書庫 | 336/E89/39 | 0106448100104 |
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本文言語 | 英語 |
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一般注記 | Reprint. Originally published: Boston : Small, Maynard, 1903 Includes index |
NCID | BA04461621 |
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